Jahody kontra fotbal


V sobotu po cestě na faru jsme se zastavili u soukromého zemědělce a koupila jsem tam 12 kg jahod.
( Jak jsme je v bedýnkách přenášeli do auta, tak už jsem si říkala, že jsem to s tím množstvím přehnala. )
A bylo to tak.
Po obědě jsem začala s přípravou. Nenávidím mytí skleniček a víček a po okapání ani jejich utírání.
Manžela jsem poslala nakoupit cukr a Gelfix.
A pak nastalo umytí jahod, odstopkování, vážení a vaření.A neustálé míchání a pak plnění lahví.
Poté umytí hrnce a tak se to opakovalo 9x.
Zápěstí jsem už měla v křeči od míchání ( dodnes mě ještě trochu bolí ).
No, a tento maraton skončil o půlnoci.




A co dělal můj manžel ?
Po nákupu v poledne zasedl před televizi a sledoval až do noci všechny možné sporty.
Při fotbale strašně na fotbalisty nebo rozhodčí neustále křičel.
A v pondělí s kamarády z volejbalu odfrčel směrem Wroclaw na utkání Česko - Řecko.
Nechali si pro tento zápas vyrobit vlastní trika.


Nalevo je vstupenka na zápas položená na triku.

No. Každý máme svého koníčka!

A teď mě čeká rybíz a na přelomu června a července meruňky. Pokud ten rybíz nesežerou špačci.
A co ještě okurky a višňě ?

Co by neudělala máma a babička pro své děti a vnoučátka ( i manžel samozřejmě dostane ).

A co, holky, zavařujete vy ?

Hurá do práce a ať se vše podaří.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....