Maličkaté zahrádky


Nedaleko našeho domu v Hradišti stojí docela obyčejný čtvercový dům s červenou střechou porostlý
tříprstým přísavníkem.
Už mockrát jsem ho obdivovala a fotila v každém točním období a nenapadlo mě zahnout do uličky
vedle domu.
Tento měsíc jsem si cestu z trhu zkrátila a ocitla jsem se v této uličce.( mimochodem jsem objevila i
jiné pěkné domy se zahradami, na které jsem už zapomněla ).

Tento rohový dům je porostlý přísavníkem celý, za domem je malá plocha s porostlou pergolou a květináči
s pelargoniemi. Je tady zadní vchod do domu.
No, prostě úžasný malý prostůrek. I tam se dá vykouzlit něco krásného.



Hned vedle tohoto vchodu v uličce je malý domeček, na kterém je cedulka " Ateliér " a tento domeček má
mini zahrádečku asi 12 m2.
A zahrádka je kouzelná. Fotila jsem přes nízký plot skoro ze všech směrů, podle toho, kam se dokázala vyklonit.

Obě dvě zahrádky na mě navrátily do Středomoří.

Už vždycky půjdu touto cestou kolem nich.








Nevím, jak se jmenuje ta jemná vyšší kytička. Sice jsem si vzala pár semínek, zabalila jsem je do papírového
kapesníku a za tři dny jsem ho vyhodila, " jakože co to tady mám za zmuchlaný kapesník v kabelce ".
Vzpomněla jsem si až na faře, když jsem semena hledala.

Mějte se moc hezky.
Mně zítra přijedou vnoučátka, už se moc těším a celý den vařím, abychom si mohli hrát.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....