GENIÁLNÍ


Co si pamatuji, tak jsem si vždy přála mít proutěný koš připevněný k řídítkám kola.
Nákup bych měla na očích a kabelku v koši s uchem omotaným okolo řídítek.

Místo toho se tehdy prodával drátěný košík, který byl zaháknutý za řídítka a tudíž
při větším nákupu nebo převážení pejska, klesnul na blatník předního kola, který zase dřel
o pneumatiku.
Když jsem jela na kole na pronajatou zahradu asi tak kilometr, musela jsem každou chvilku
( no spíš chvilinku ) slézt z kola, vyndat psa z košíku, narovnat úchyty, které se natáhly, a
košík se nebezpečně nakláněl a pejsek stál v pozoru u řídítek a sveřepě se držel mojí ruky a řídítka.

A pak ( asi po 15 letech ) se mi podařilo sehnat proutěný koš a žádala jsem manžela, aby mi
koš na kolo připevnil.
A ono to prý nejde, protože by neměl kam dát světlo. A to prý nutně potřebuju.
( V noci jsme jeli na kole asi šestkrát za těch skoro dvacet let - z návštěvy u přátel a já ovíněná jsem
celou cestu velice nahlas zpívala a jela takovým fofrem, že mi manžel nestačil.
A uliční světla svítila, ani jsem to své neměla rožnuté. )
A co myslíte, kde je koš ?
Už skoro 20 let leží v garáži.

Letos v červenci jsem u jednoho malého krámku uviděla koš, upevněný na kole vpředu.
Zašla jsem do obchůdku a zeptala se, čí je to kolo.
Bylo slečny prodavačky a světlo jí připevnil přítel. Pěla jsem chválu na jejího přítele a
poprosila jsem ji, jestli bych si ten způsob připevnění nemohla vyfotit.

A tady to je :





GENIÁLNÍ, že ?

Manžel ještě neví, co ho čeká. Až odbydeme všechny svatby ( letos se s nimi v rodině roztrhnul pytel ),
ozvu se se svým požadavkem.
Pak vám napíšu, jak jsem dopadla.

Blíží se k nám déšť, aspoň novomanželům bude pršet štěstí.
A konec konců i zahrady potřebují vláhu.

Přeji vám příjemný konec týdne a ještě příjemnější víkend.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....