Taška


Když jsem na Slovácku, tak tady hrozně ráda nakupuji, protože jsou zde krámky a věci,
které jsem nikde neviděla.

Jde většinou znovuvstání starých tradičních řemesel.


V obchůdku Blatnička se prodávají a šijí kroje Slovácka ( a je o ně
velký zájem ). Můžete si hotovou koupit třeba i jednotlivou součást kroje - třeba jupku.
Také tady prodávají ubrusy, zástěry, chňapky, polštáře, tašky a taštičky apod.
ze lnu nebo bavlny.
Spousta lněných látek mě přiváděla k šílenství.
A taky stuhy a krajky a malé taštičky se štamprlkou třeba na vinobraní nebo
na Martinské slavnosti vína - nosí se na krku a ochutnává se.

Koupila jsem si hned několik věcí a látek, mimo jiné i tuto taštičku :



Detail růže.

A je tady krásně !

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....