Jedli, pili, hodovali


.....a budou šťastní hodně a hodně let.

V sobotu se nám vdávala další neteř.

Svatba se odehrávala v hotelu v Černé Hoře na Blanensku, včetně obřadu,
který byl o dvě patra níže v podzemí s nádhernými klenbami.
Oddávala evangelická farářka - byla velmi milá, vtipná a nekonformní.
Byla to báječná volba - pořád jsme se smáli.
Ale když nevěstě zazpíval ženich krásnou píseň, tak jsem už brečela.
Promítaly se mi roky, které jsme prožili všichni spolu. ( I teď při psaní se mi chce brečet.No už řvu. )
Nějak nemůžu psát dál. Ono to tak rychle uteklo....



Tudy prošli novomanželé.



Ta prasátka stála na dortu nahoře.
Abych vysvětlila : děti jednu dobu o prázdninách
( dva měsíce u nás v tehdy pronajaté faře na horách )
mluvily pozpátku, nikdy se nespletly, a všichni jsme byli také
oslovováni pozpátku.
Ony se mezi sebou pojmenovaly samy podle zvířat.
A moje neteř byla a je ESARP.




Přeji vám pěkné babí léto.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....