Vatikán


Asi před měsícem nám zavolala mladší dcera, že má pro nás už dárek k narozeninám.
Dělala s tím velké tajnosti a já jsem byla hrozně zvědavá a chtěla jsem vědět, co to je.
Naše komunikace- sms :
Já: je to velké nebo malé, těžké nebo lehké ?
D: Je to velké a těžké.
Já: A kdy to dostaneme ?
D: Nebuď zvědavá, ještě si počkášUsmívající se.
Já: Dostaneme to už na taťkovy narozeniny nebo až na moje ?
D: Ne, asi spíš až na tvoje..
Ať je trocha napětíMrkající.
Já: Nemůžu se dočkat!
D: hihihi
Já:Já ti dám hihi!
D: Radši začni šetřit a nerozčiluj se.
Já:A kolik si mám připravit ?
D: Miliony
Já: A kdy nám to teda dáš ?
D: Se uvidí
Já: Haaaach
D: Ano, áno a ještě několik měsícůSmějící se.
Já:Asi na tebe použiju osvědčený prostředek!
D: Jaký ?
Já:


Když byly holky malé a zlobily, stačilo jen podívat se na vařečku a byl klidMrkající.

Až po 14 dnech uznala, že už bychom to mohli vědět :

LETENKY DO ŘÍMAPřekvapenýPlačícíSmějící se

Večer západ z letadla.

Dnes tedy první várka zážitků.
Bydleli jsme na Via Vaticano a tedy logicky jsme Vatikán navštívili jako první.


Katedrála Sv. Petra
Z balkonu uprostřed mívá papež mše a také novoroční pozdrav v mnoha jazycích
všech zemí, kde je katolická církev.


Velká hrobka.
Každý papež má vlastní sarkofág přímo v katedrále.


Švýcarská garda - jeden z nich podává i informace,
druhý se nehne.

Tyto fotografie jsou z mobilu,
podrobnější foto z fotoaparátu zveřejním,
až z něj manžel přesune fotky do PC.

Přeji vám příjemný víkend Usmívající se


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....