Dárečky z Říma


Našla jsem pár foteček dárečků z muránského skla, které jsem koupila dcerám.
Bože, já bych na trzích nakupovala pořád.
Téměř ve všech cizích blozích nakupují blogerky staré věci na bleších trzích.
Teď nevím, kde jsem to viděla v televizi, možná v Objektivu, velký bleší trh
v Belgii, kam se sjíždějí lidé z celé Evropy. Hned bych tam jela a něco koupila.
U nás ani nejsou sousedské bleší trhy. Je to blaho probírat se starými věcmi, přitom si hezky popovídat, vyzkoušet něco, poměřovat velikosti záclon, závěsů, přehozů, ubrusů, koupit polštářky,
probírat se korálkami, hledat zrcadlo s patinou, různé šuplíčky........
Je to jako droga....a užijete si radostného prohlížení a nakupování ( to není nutné ) v ničím neomezeném čase....
Musím s tím počkat, až bude rekonstrukce fary hotová, protože domů se mi už nic nevleze.
A navíc po smrti rodičů jsem zdědila spoustu starých krásných věcí.

Co jsem koupila :

Třetí prsten jsem zapomněla po příletu u švagrové, tak až příště.








Zítra už má svítit slunko a bude tepleji - až 20 stupňů.
Užijte si to, slunce a barvy podzimu, to je přece nádhera !

Přeji vám hodně radosti. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....