Poslední záchvěvy babího léta


Letos se nám to babí léto opravdu vydařilo. Aspoň pokud mohu mluvit o Slovácku.
Kromě včerejšího dešťového dne bylo pořád teplo - 16°- 18 stupňů a hlavně
slunečno. Slunečno s teplotami až 20 stupňů má být až do příštího čtvrtka
( pokud tedy nepřejde okluzní fronta ).
Na faře probíhá už čtvrtý víkend sběr jablek, minulý týden manželovi pomohli i
naši mladí i s dětmi.
Manžel je typ, který sesbírá i padaná jablka.
Už máme prý plnou půdu, a to máme půdu opravdu velkou.
Když jsem tam byla před 4 týdny o víkendu, tak jsem trhala fazole, obdivovala jiřiny,
sázela keře, manžel sekal ( prý naposledy ) trávu a trhal jablka.
Toto pondělí mně volala dcera, aby mi poreferovala, co se dělo na faře - taťka
zase sekal a trhal jablka, holky je skládaly podle odrůd a velikostí, švagr řezal klády.
A já jsem na Slovácku měla chřipku a uklízela jsem po malířích.
Dnes se mají přijít podívat zájemci o byt. Jsem z toho nervozní.
A taky ještě pořád jen šeptám, doktorka mi řekla ( už dávno ), že když nebudu
mít hlasový klid, tak mi to šeptání zůstane.
A já mám tolik jednání a vyřizování.
Musím jet ( MHD ) s vřesy na hřbitov a upravit to tam.

A teď pár fotek ze zahrady :







manžel jel jak kombajn, jak řekl zeť, vše za ním jen lítalo





Seděla jsem v autě a čekala na manžela, až zamkne, a najednou mi padl
zrak do bočního zrcátka a neodolala jsem, musela jsem tu zasněnou krásu vyfotit.

Přeju vám hodně radosti. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....