Smolné dny

V posledním měsíci mě potkalo několik smolných dnů, kdy jsem zničila, co jsem mohla.

První tři smolné dny začaly rozbitím sklenice na pití jeden den odpoledne.
Večer téhož dne mně při sušení vlasů ( a já si málokdy suším vlasy fénem ) vyklouzl fén.
Spadl mi na podlahu, točil se tam jako káča, rachotilo v něm a lítaly z něho jiskry.
Ono se to někdy stane, ale tento fén přežil přes 40 let bez újmyPlačící.
Byla to Eta - velký bílý fén, těžký, kterým jsem se vždycky praštila při sušení vlasů do hlavy a dost to bolelo.
No, a přijdu já, těsně před prodejem bytu po rodičích, kdy jsem zamýšlela si ho vzít domů, je to
věc, která byla jimi používaná často a má silný fukar, a roztřískám ho.
Dost mě to rozhodilo.
A aby to nestačilo, tak mi třetí den vypadl z ruky mobil a tím dosloužil.
Vypadl mi už mnohokrát, ale tentokrát už toho měl asi dost.
( A to mně prosím dopadl pouze na linoleum a nepřežil to. )
Šla jsem k odborníkovi s nadějí, že ho opraví. Ovšem byla zničená nějaká deska a přímo mně řekl, že
oprava by stála tolik, co nový mobil. A kdo ví, jestli by tu desku na můj starý ?
( o Vánocích by mu byly dva roky ! ) mobil sehnal.
Byla jsem bez spojení s rodinou i s řemeslníky, tak jsem si šla koupit mobil nový.Zamračený

Můj požadavek byl: větší obrazovka, klávesnice ( neumím ani NB ovládat bez myši ) a hlavně
fotoaparát s velkým rozlišením. ( Fotím většinou mobilem, mám ho okamžitě při ruce (( všechny fota
v blogu jsou z mobilu )) a můj starý mobil měl jen malé rozlišení.)
Slečna mi nabídla mobil za 1.899 Kč, což ve mně vzbudilo podezření, že za takovou cenu nemůže
být dobrý mobil.
Bylo mi předvedeno asi osm mobilů, když jsem posléze uznala, že ten první nabídnutý mi bude
vyhovovat nejvíc. A opravdu v něm má fotoaparát největší rozlišení v porovnání i s nejnovějšími
modely do sedmi tisíc korun.
Kdo by to do něj řekl.
Hned druhý den jsem zjistila, že se mi v kabelce odřela obrazovka.
Nepraštili byste do všeho ?Křičící

Další ranou pro mě bylo moje vyprané nové tričko.
Koupila jsem si ho na letišti těsně před odletem z Říma. Měla jsem ho třikrát na sobě ( cca 5 hodin celkem )
a pak jsem ho ručně vyprala a zničila ho. Jsou na něm dlouhé podlouhlé šmouhy - je to vydřená látka.
Myslela jsem si, že umřu, mělo takovou nádhernou starorůžovo-starofialkovou barvu.
Moc se mi líbilo.

Další smolné dny přišly za týden.
A opět to začalo rozbitou sklenicí na vodu ( a potom mi už v bytě zůstala jen jedna sklenice ).

Přijela mi firma vyklidit sklep a ....
sklep byl zamčený a já měla asi 60 klíčů a ani jeden tam nepatřilNevinný.
Nakonec se pánovi podařilo sklep otevřít bez něj. Ovšem klíč zůstává někde utajen a dveře
od sklepa nejsou zajištěné.

Do třetice.
Umývala jsem naposledy podlahu v bytě a v koupelně jsem se praštila hlavou do umyvadla
a zároveň zvedla celé umývadlo, které se zakymácelo a po té se vyrvalo ze zdi a
svalilo se na zem.NevinnýNevinnýKřičící
Hodila jsem hadru na zem, kopla jsem do kýblu a bouchla jsem do stěny.
Když jsem se uklidnila, zavolala jsem řemeslníkovi.
A pak jsem dostala chřipku a přestala jsem mluvit - takže zase bez spojení.

Jo,jo,jo, takto se mně dobře vedlo.

Ať vás smůla nepotká, nikdy to totiž není jen jeden průser, ale vždycky podle mých
zkušeností vždy tři a více. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....