Hand made


Snažím se uplést a uháčkovat resty a také uplést šály jako dárky.
Mám tolik práce, že nevím, kam dřív skočit.
Už od pondělka uklízím koše s šitím a koš s léky.( A těch bylo opravdu hodně prošlých - přečetla jsem si
vždy návody a když jsem zjistila, že vyjímečně se vyskytují bolesti hlavy, tak je odložím.
Mám své zkušenosti, i když je tam napsáno jeden z deseti tisíc, tak já jsem vždycky ten jeden.
Lékaři se už bojí mi něco předepsat, mám totiž na mnoho léků alergii - buď se celá osypu a zrudnu nebo
mě bolí hlava, a nebo mě brní ruce a nohy, často mě svědí celé tělo - a to je k zbláznění - nevím, jak zvládnout
škrábání a mnutí od obočí přes uši, hlavu až na chodidla. A navíc to bolí.)

Přivezla jsem si ze Slovácka všechno šití, látky a vlny po mamce ( už to bude rok, co nás opustila ).
A nemám vše, kam dát, tudíž mám v ložnici hromadu tašek, které čekají na uklizení.
Jde to pomalu, nemám to už kam dávat. Na faře probíhá rekonstrukce, vše je rozkopané a všude binec.
Dovezla jsem tam v létě takovou hromadu knih, nádobí, ložního apod., další věci by tam teď zavazely.

Toto vše mě zdržuje od ručních prací.

Zatím mám hotové následující :



Tuto už mám hotovou a pletu další.
Představte si, že nemohu najít skoro upletený svetr pro vnučku! No jo, ten binec s krámama - jak říká manžel
látkám a vlnám.

Nevím, nevím, jestli to stihnu do Vánoc. Za chvilku už začne advent.
Nedávno byl začátek školního roku a už budou Vánoce. Říkám to tak vždycky na konci prázdnin - a to
je pro mě začátek nakupování dárků ( které ani někdy nenajdu v mých tajných skrýších - holky by mohly vyprávět ).

Pěkný a pohodový den Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....