Vánoce se blíží


Ano,Vánoce jsou tady coby dup.
A já tradičně mám koupeno spoustu knih, ještě musím dokoupit nějaké knihy pro děti.
Zatím mám knihy pro nejmladšího vnoučka.
Chtěla bych ještě knihy od Megan McDonald - Nálady Nelly Náladové a
od Andy Stanton - Jste špatný člověk, pane Gumo.
Co jsem koupila :


a které jsem už po nocích přečetla



Mohu tyto knihy s čistým svědomím doporučit.

Doporučte mně, prosím, nějaké tituly, které vás zaujaly. Kromě fantasy čtu všechno.

Ježíškovi jsem napsala o knihy - Jan Šmíd : Bretaň podruhé a zatím poslední knihu
pana profesora Větvičky - v názvu je ......korálky života. Nemohu si vzpomenout přesně, ale Ježíšek
bude vědět.
Taky jsem požádala o předplatné časopisu Rozmarýna a Ona ví.

Zdravím vás sUsmívající se Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....