Hand made dárky


Jako každý rok před Vánocemi dělám deset věcí současně.
Uklízím, zdobím, peču, nakupuji...... a také na poslední chvíli dodělávám i ručně dělané dárky.

Letos jsem dětem k Mikuláši uháčkovala kapsičky a do nich dala bonbony nebo čokoládičky,
stihla jsem to taktak přesně večer před Mikulášem.



Usmyslela jsem si, že dcerám upletu takové ty šály dokola, které se navlékají přes hlavu.


Šálu jsem přetočila a sháčkovala do kruhu.
To je šála pro první dceru.

Šála pro druhou dceru.


Patrně už nestihnu uplést třetí dceři šálu - červenou.
A nejhorší je, že jsem pletení schovala před vnoučátkama - byli tady o víkendu - a teď je nemohu najít !!!Nevinný


Jsem nějaká roztržitá, nemohu nic najít, přejela jsem zastávku MHD, když jsem jela do města a
když jsem jela domů, tak jsem VYSTOUPILA O 5 zastávek dřív a šla jsem pak dost dlouhou cestu
pěšky s velkým nákupem.

Přeji vám méně popletené dny Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....