Konečně


je tady ta pravá Ladovská zima.

Mám moc ráda v zimu se spoustou sněhu, kdy si děti mohou stavět sněhuláky,
psi se radostně prohánějí sněhem nebo se v něm přímo válí a noří do něj čumáčky
a pak kýchají a prskají sníh.
A nemusí se utírat a drbat od bláta - jsou čistí jako lilie.

Sníh vytváří v přírodě nádherné obrazy, nemohu se jich nabažit. Neustále fotím
a fotím a pak zjišťuju, že těch fotek zimní krásy mám přehlšel.
Ale to mi nevadí, ráda si je prohlížím, když přijde obleva a všude je špinavá břečka.


předzahrádka

les za zadní zahradou

tráva na louce


v lese


lesní cesta - směr častých procházek s Jonáškem

Jonášek s kamarádkou Baruškou mají také rádi sníh a hrátky v něm

panička od Barunky šátrá v kapse - že by to byl piškotek ?

moje hortenzie


Máte taky rádi krásy zimy ?

Všechny vás srdečně zdravím Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....