Kácení stromů


V loni počátkem července byla u nás v Čechách velká vichřice, která poničila lesy
i starou chatatřskou oblast.
Zatím co já jsem se pařila ve 33 -35°C na Moravě, tak tady byla pohroma, která byla
předmětem všech médií.

Do dneška se v lese uklízí, ořezává i kácí.

Stará chatařská osada vypadá jako po hurikánu - je úplně holá bez stromů.
Chaty i chatičky jsou upravené, ale nemají svá soukromí.

Minulý týden jsem s údivem a zároveň s pohoršením zjistila, že skáceli 5 velkých silných olší,
které byly úplně zdravé.
Prý z nich létaly při vichřici větve a ohrožovaly tak obydlí naproti za silnicí.

Nemohli tedy spíše ořezat případné suché větve ?

Na mě ničení přírody působí jako rudý hadr na krocana nebo na býka v aréně !
Podala jsem dotaz u odboru životního prostředí ve městě.
( Tak mě napadá jaká jsem - A) nejsem už nesmělá a vyjádřím svůj názor NEBO
B) se ze mě stává kvelurantka ?!!!




Přeji vám dobré a ještě lepší zprávy Dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....