Rok 2012 v obrazech


Ahoj všichni,
moc jsem toho sem v lednu nenapsala. Jednak to bylo mojí nemocí, a pak mě zdecimovaly volby -
byla jsem jak po výprasku!
Slibuji, že se polepším.

V roce 2012 se v mém životě hodně odehrálo ( vlastně to začalo v roce 2011 listopadem,
když v 1. adventním týdnu zemřela mamka. Bylo to půl roku po taťkově smrti. Ještě jsem
se nesmířila s jeho smrtí a mamka šla strašně rychle za ním. Nechtěla už žít.).

Minulý rok jsem hodně měsíců strávila na Moravě kvůli vyklízení a opravám bytu po rodičích.

Také jsem byla s dětmi na faře o prázdninách a ke konci října jsem byla zase doma.

LEDEN


Nechala jsem odvézt mamčinu polohovací postel na Charitu




ÚNOR


Pořád ještě uklízím. To jsem ještě kouřila.

Vyklízím porcelán.

BŘEZEN

Trochu ještě nasněžilo.
Pohled z balkonu z bytu rodičů.

S báječnou pečovatelkou Táňou jsme se staly kamarádkami a
abych se rozptýlila, tak jsem s ní šla na keramiku.

Dne 22. 3. bylo 20 stupňů nad nulou a já jsem šla pěšky ze hřbitova mezi samými vinnými sklepy
a zničila jsem si nohy. Úplně mně hořela chodidla.
A to byl počátek mé léčby ostruh, který trvá do dneška.
Už je to o hooódně lepší, zánět mi trval 5 měsíců, měla jsem silné bolesti a
nemohla jsem chodit, leda tak po trávě.
Ještě mě čeká ozařování a pak snad už bude dobřeSmějící se.



DUBEN



Úklid na farní zahradě.

KVĚTEN


Týden po zmrzlých přišel mráz.
Omrzly nám ořechy a jeřáb ( na foto ).

Vlaštovky staví hnízdo.

Vajgelia je vděčná, kvete od jara do podzimu.

ČERVEN - ČERVENEC

Jsem pořád vyklízela byt.
Na Cyrila a Metoděje přijel manžel a byli jsme na mši na Velehradě.
A taky na výletě.





SRPEN


Děda s vnukem stavěli houpačku.

Dva týdny jsme si to užívali s dětmi.
A pak jsem už zase jela na Slovácko.
Nechala jsem odvézt spoustu oblečení zase na Charitu ( už potřetí ) a harampádí do sběrného dvora.

ZÁŘÍ - ŘÍJEN

1. září jsem si odskočila do Černé Hory na svatbu své milované neteře.

A potom jsem odletěla z Brna s manželem na 4 dny do Říma.
Foto - coloseum z boku.

Stěhovací firma odvezla zbytek nábytku.
Přišli malíři a řemeslníci.

Společenský koutek s televizí v kuchyni.

Trochu romantiky v prázdném bytě.

Poslední pohled na smrk se stovkami šišek z ložnice.
Počasí odpovídalo mojí náladě.
Už sem nikdy nevkročím.


LISTOPAD



Zabalila jsem růže a omotala mladé stromky králíčím pletivem.

PROSINEC

Jonášek pomáhá páničkovi s umýváním oken.

Vnuček vykrajuje anglické sušenky.


Přišel Ježíšek.

No, a už je víc jak měsíc po Vánocích.


Přeji vám všem slunce v duši. Dáša



























Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....