Rozmarýna


Rozmarýna je nejen krásný bylinný keř, ale i časopis Rozmarýna. Když se objevil, myslím vloni na trhu,
všimla jsem si ho na pultech kvůli jeho nádherné titulní straně.
Obsahově mě tak zaujala, že jsem si napsala Ježíškovi, aby mi ho předplatil ( stejně jako časopis
Ona ví ).
Jeho cena je vynikající, vzhledem k jeho obsahu až překvapující - 29,90 Kč na pultě a
roční předplatné činí 218 Kč.
Každý měsíc už netrpělivě čekám, až mi přijde do schránky. Často si vezmu minulé číslo a
dívám se, kolik dní ještě musím vydržet bez něj.

Podívejte se se mnou na únorové číslo :


Tuto špajzku bych chtěla mít.




Mňam, musím je udělat, už jsem je neměla ani nepamatuji -
u nás se tomu říkalo bálešky,
ty smažila moje tetička Máňa - byly vynikající.

Samozřejmě je i návod na věneček z klacíků a spousta jiných nápadů.

Mějte se hezky. Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....