Staré věci


Mám, na rozdíl mého muže, ráda staré věci, které mají duši.
Radši moc nechodím po městě, protože by mi to nedalo a určitě bych zavítala do bazaru.
Málokdy se stane, že nekoupím nicMrkající.

Na Aukru jsem nebyla aspoň 4 roky, zato když jsem tam nakoukla v listopadu loňského roku,
tak jsem nakoupila toho tolik, že jsem se to bála přiznatPřekvapený.
Postupně vám ukážu, co jsem nakoupila. Mimo jiné manželovi k Ježíšku psací stůl
s přihrádkou a pod ní malé šuplíčky - prodával jej pán, který ho zdědil po rodičích,
a protože má 4 děti, tak ho neměl, kam dát. Manželovi se hrozně líbí a je šťastný
jako blecha - o přihrádce se šuplíčkama si zatím jen snil.
Představte si, že ten pán prodal už ložnici po rodičích s vysokými čely a nádhernými prosklennými
dveřmiKřičícíPlačící ( vše z 30. let ), ach jo...

Otoman mám uskladněný na Slovácku. Je nádherný s goblémovým potahem a není poškozený.
Paní mi psala, že na něm odpočíval po obědě její staříček.
V Aukru jsem ukořistila ještě tuto lampu :


Dřevěnou krabici jsem koupila v bazaru, manžel už jen otočil oči v sloup.
No, nekupte to za tu cenu - a je ze dřeva! - myslím ta krabiceSmějící se.


Ramínko je po mém dědečkovi.
Bylo v ložnici moc slunce, takže špatné foto, ale ramínko je vidět, že ?

Děkuji vám za velice krásné komentáře, moc a moc mě potěšily.

Přeji vám krásný víkend - patrně s horou sněhuMrkající

Můžete mi, prosím pomoci ? Nezobrazuje se mi na mém blogu u vašich komentářů Reagovat.
Jak to tam dostanu ?
Děkuji mockrát předem. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....