Taška


Poslední dobou jsem nějaká mrzutá a rozbolavělá. bolí mě hlava,v zádech, svaly, kosti i svaly.
Nejsem nemocná.
Potřebuji už slunce. Slunce je elixírem života.
Jsem hodně senzitivní na změny počasí.
Nemám ráda vedro, ale letos je slunce opravdu velice málo, spíš téměř pro mraky a
inverzi vůbec nevylezlo.
Když tak velice zubaté a jen na chvilku.

Včera jsem měla velkou radost a zapomněla jsem na bolesti.
Manžel mi koupil krásnou cestovní tašku, se kterou můžu do letadla i do autobusu, aniž bych ji
musela dávat do zavazadlového prostoru. Takovou jsem potřebovala již několik let.
Teď se mi sen splnil ( i když jsem to přání nevyslovila ).
Jsem šťastná jak blecha.
Kdybych nebyla, tak bych o tom nepsala, že ?

Posuďte sami :







V tašce byl diář a propiska. A taky složené dlouhé ucho přes rameno.


Přeji vám všem slunce v duši
( když není na té obloze )
Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....