Oslava narozenin


V neděli přijela celá rodina mojí starší dcery. Každá jejich návštěva mi udělá vždy radost.
Obalovala jsem zrovna řízky, když děti vtrhly do domu. Odhodily bundy a hned, že mně
budou pomáhat. S dětmi jsem měla vždycky trpělivost ( s mými i s vnoučkama ).
po umytí rukou začala vnučka A. obalovat v mouce, starší vnouček T. vymáchal maso
ve vajíčkách a nejmladší M. obaloval ve strouhance. A já jsem smažila. Jelo to jak na běžícím pásu.

Manžel, zeť a přítel nejmladší dcery byli na faře a vykládali nábytek přivezený z Brna.

A protože děti měly hlad a bylo už půl druhé a chlapi nikde, tak jsme se my najedli.
Sotva jsme sklidili nádobí, tak kluci přijeli.
V všechny děti ( i mé dcery ) ujídaly šťouchané brambory, tak jsem se začala bát,
že jich kluci budou mít málo. Ale naštěstí to stačilo.
Pak byl dort - medovník, protože oslavenec ho má rád.
Narozeniny měl vnuk T.

Upekla jsem také nový koláč - švédský s jablky v těstě, byl moc dobrý.
Už nevím, jestli recept byl z netu nebo jsem ho objevila v některém blogu, ale stejně
vám ho někdy napíšu. Je velice rychlý, vše se jen zamíchá.

T. od nás dostal krásnou knihu - velká kniha s magnety vlajek. Magnety se přidávaly na mapu státu,
ke kterému vlajka patří. T. zná hodně státních vlajek, moc ho to baví.
Tak si doplní znalosti. A. se už také od něho hodně naučila a pořád vlajky maluje.
Taky jsme se s druhými babičkou a dědečkem spojili na koupi kola.
T. se po zbytek odpoledne zabavil knihou a zkoušel nás z vlajek.
Menší děti si hrály s dědou na schovku.
Najednou se ozval strašný řev. Všichni jsme vyskočili a hledali A:

Byla to hrůza. Holčička se snažila schovat do úložného prostoru válendy.
Jenže ji málo otevřela a ten vršek ji sklapnul hlavu. A k tomu ještě při jejím křiku
Jonášek na tu válendu vyskočil a díval se s vrchu na ni.

Všichni jsme byli v šoku. Vůbec nás nenapadlo, že něco takového může vymyslet.
Ta válenda je tak těžká, že já mám co dělat, abych ji otevřela.
Ta hrůza, že si mohla zlomit vaz nebo se udusit v uložených peřinách, je pořád v nás.

Je to pro nás velká výstraha !

Jakmile odjeli, tak mě začala třeštit hlava a udělalo se mi špatně.
Z Ne na Po jsem skoro nespala.
Hlava mi nepřetržitě třeští ještě dnes.

Každou chvíli děkuji, že se mojí milované vnučce nic nestalo.
Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....