Stále mě něco překvapuje


Buďto příjemněUsmívající se nebo naopak nemileNerozhodný .


Také mě leccos udivuje a vrtím hlavou, jestli si někdo z nás dělá blbce.

Dnes přišla halda letáků, roztřídila jsem je na ty, které mně nic neříkají nebo nezajímají,
anebo do těch center já nechodím.

V Intersparu měli v sekci " Kvalitně pro rodinu " nabídku dětského kola Dino Bikes pro 5-6 leté děti.
Po snížení ceny o 20% stojí 2.779,90 Kč.

Dále pro děti houpačka kruh ( jak je uvnitř ta síťovina ) po slevě 23% za 1.299,90 Kč.
Myslela jsem si, že je zhotovena z recyklovaného materálu a stojí tak 400 Kč.
To jsem se teda moc spletla !

Tak nevím, jestli je to málo nebo moc.

Když jdu s Jonáškem na procházku, tak každé dítě má kolo, i u sousedů v ulici.
Nevím jaké, neznám značky.
Já jsem v tomto věku měla koloběžku, moje děti už malé kolo od babičky
( a to bylo výjímečné, my bychom na něj neměli ).

Je tedy fakt, že tenkrát byla mateřská jen 6 měsíců( a dál jsme nedostávaly ( my holky)
ani ň. U mladší dcery to bylo oslnivých 600 Kč. A kočárek stál 1.200 Kč. Aspoň ten náš Liberta -
no to víte, že bych chtěla Stegner , komu by se nelíbil.
Ale stará dobrá Liberta, byla velká a dalo se v ní vozit dítě dvě zimy, kdežto v zahraničních
kočárcích už půlroční děťátko mělo pokrčená kolínka.
Cena kočárku se rovnala měsíčnímu platu.
A odvozil 3 děti a potom ještě šel k mladému páru s dítětem sloužit na balkon.
( To bylo tak - v trolejbuse stáli vedle mě mladí a bavili se o kočárku na balkon,
kde ho prý seženou. Tak si pro něj se mnou zrovna šli. Musel mladý vylézt na půdu a snést ho.
A byli šťastní jako blechy a druhý den mi přinesli velkou čokoládu.
A měli po starostech. A já taky. )

Mám to psaní takové neučesané, nevím jestli ty moje mozkové pochody pochopíte.

Od rána jsem se trápila s počítačem - nejprve jsem napsala komentáře k vašim článkům,
šla jsem koupit s Jonáškem další kila slunečnic pro ptáčky, no a na počítači bylo napsáno,
že nemá signál. Signál se objevil až ke třetí hodině odpolední.

Přečetla jsem " novinky" a maily.

V novinkách mě opravdu zaujalo, že medvědi v Rusku jsou závislí na čichání leteckého
paliva. Panečku, oni jsou drogově závislí a nemají možnost léčby. Chudáci.
Zamyslela jsem se nad tím, co tady dýcháme my a kdo za to může.
Za všechno, i za ty medvědy, může jen a jen roztahovačný a nenasytný člověk.
Je mi z toho smutno.

Našla jsem tam další překvapivé zprávy :

- časté návštěvy noční toalety snižují produktivitu práce - to jsou věci, možná by si lidi
měli vzít plínky a nemuseli by chodit a hned by se produktivita zvýšila

- na videu jsem viděla, jak štika sežrala kachnu. Tedy vlastně neviděla, protože
ten nadpis mě odradil a nemám ráda predátory ( no, živit se taky musí )

- v mailu jsem měla zprávu od Top Shop - " Mlsejte, přesto hubněte!"
Sleva 10% na karamelky Slimmies za " pouhých 711,- Kč. Množství raději neuvedeno.
No prosím, to se to vydělávají lehce peníze na baculkách mlsalkách !

Pokud jste dočetli až sem, jste borkyně a borci ( abych dodržela genderové zákony ), protože
dnes je článek plný pel-mel.

Děkuji vám za návštěvu na mém blogu a za komentáře, které mě vždy moc potěší.

Přeji vám všem šťastné dny Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....