Svetry apod.


Od ledna pletu a háčkuji jako divá.
Hodně času strávím na vašich blozích a vzdychám nad krásnými výrobky a
obdivuji, jak jste šikovné.
Také si moc ráda počtu, co zrovna děláte doma a vaše postřehy a fota z procházek,
výletů, a radosti se zvířátky.
Zabírá mi to hrozně moc času.
Už jsem si říkala, že to musím omezit, protože mám stále problémy s očima.
Bojím se, abych neoslepla. Nedovedu si to představit. Co bych dělala?
Miluji ruční práce, práci na zahradě, četbu, cestování, přírodu a pěkné věci
a barvy.

A teď k veselejším věcem.

Mojí vnučce jsem upletla vestu, ve které hned odjela, takže ji nemám vyfocenou.
Je bílo-modro-fialová.Plete se rovně a pak na kulaté jehlici vršek dokola a utvoří to takové
překlopené krátké rukávky ( nevím, jak bych to řádně vysvětlila ).
Na levou přední stranu jsem jí uháčkovala krásně růžovo-fialkové srdíčko.
Byla štastná a všem se předváděla.

Pak zbystřila a vytáhla z koše s vlnama z pod konf. stolu svetr, který jsem neměla
ještě ani sešitý a oblékla si ho a chtěla si ho vzít s sebou.
Je to svetr pro ni. Ale ještěže si ho oblékla, zjistila jsem při tom, že rukávky jsou tak tak.
Už je mám rozpárané a pletu je znovu, doufám, že mi vystačí vlny.


Tuto vlnu jsem objevila mezi zlevněnými, protože už byly jen tři klubka.
Velice dobře se s ní plete.

Srdíčkování podle Blanky nebo Jitky ?
Každopádně na ně byl výborný návod.


Ty vyplétané vzory si vymýšlím.


Děkuji vám za vaši návštěvu u mě a za velice milé komentáře.
Velice si toho vážím.
Přeji Vám pohodový a radostný víkend. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....