Zvonky


Na Slovácku jsem si na podzim koupila takové malé zvonečky v květináčku.
Paní prodavačka mně sdělila, že na jaře je mohu zasadit ven a že je to trvalka.
Bohužel při mém " stěhování" manželovi kytka spadla, celá se polámala a po pár dnech odešla.

Letos v lednu jsem si koupila tu samou znovu.
Krásně kvetla asi 1,5 měsíce.
Pak odkvetla, já jsem uštípala její zvadlé květy, ale zvonky se doposud za tři týdny
neobjevily - ani poupataZamračený.

Kytka je celá odrbaná a vypadá jak staré koště.
Musela jsem někde udělat chybu, ale nevím jakou. Zvonky jsem pravidelně zalévala.Překvapený

Tak se na tu hrůzu podívejte a pokud někdo bude vědět, co s ní,
napište mi, prosím. předem děkuji za rady.





Ještě dodávám, jaké mám trable s mobilemKřičící.
Jak jsme byli v Praze a hodně sněžilo, asi se mi nachladil můj nový mobil.
Už tam jsem viděla, že fota jsou tmavá a rozestřená.
Myslela jsem si, že je mobil mokrý, tak jsem ho měla doma otevřený.
Ale nezlepšilo se to, naopak mně začala tak divně klapat tlačítka a fotí to pořád stejněPlačící. Ach, jo...

Přeji vám pohodový den, a protože je poledne, tak i dobrou chuť. Dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....