A ještě jednou do foroty


Když se dívám na název mojí rubriky, kam tento článek řadím, tak si odpovídám
a přiznávám se : šmíruju po zahradách a fotím.
Mým pomocníkem je Jonášek.

Ještě několik fotek ze včerejška a dneška.

angrešt stromek


V této ( a i v mnoha zahradách v této ulici ) mají stovky tulipánů .


kytičky na hrob do mísy - lomikámen a karafiátky silně vonící - pro dědu

ještě koniklec pro dědu

tyto lípy byly už staré, když jsem byla malá

svěže zelené lístky lípy


Zlatice nádherně sytě žlutá
( ale i já tomu říkám zlatý déšt, protože se mi to víc líbí a říkám to tak odjakživa )
Ale od té doby, co to vím, že správně je zlatice, tak cítím provinění, když řeknu zlatý déšť.

A hlavně něco pro Babetku :
toto je kvetoucí mirabelka
nejkrásnější a nejhustší květenství,
které znám



Když tak strkám ten mobil mezi pletivem nebo laťkama, tak se sama sebe ptám,
co budu dělat, až mně tam spadne.
Dřív, než bych někam uvázala Jonáška, už by tam byl policajt, protože by si mě všimnul
soused. Já bych se ani nedivila a docela ráda bych chtěla mít policajta po ruce, až bych se snažila ulovit mobil. Ovšem policajt by mě zase na pozemek nepustil, ani on tam nesmí
bez souhlasu majitelů vlézt. Musela bych oběhat sousedy a zanechat na sebe kontakt.
Dělá se mi mdlo, co vše bych musela absolvovat. Nesmím malovat čerta na zeď nebo
se mi to stane. Ťuk, ťuk na dřevo...

Mějte se všichni blaze Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....