Jaro na Slovácku 21. 4. 2013 ( III )


Každý den nafotím tak 150 fotek i víc.
Pro mě je zajímavavé vše - domy, ploty, mříže, střechy a stříšky, komíny, zajímavosti, kuriozity,
kombinace barev a nejvíce přírodu.

Takže jaké zajímavosti se objevily v přírodě k výše uvedenému datu :

roste v kolonii zahr. okolo železniční trati,
je zde celý den slunce
( prosím vás, píše se řebčík nebo řepčík ???



pampeliška je nádherné slovo
pampeliška vypadá jako sluníčko
a přináší veselou náladu
( aspoň u mě to tak funguje )




kopřivy vysoké na sbírání - na očišťující čaj, umývání vlasů
a na špenát

jiný porostlý dům

To je tajemný příchod k domu.

A nemyslete si, že už jsem skončila, tak to tedy ne, zítra jdu s Jonáškem fotit, jak se
jaro snaží.
Dnes mi jedna paní řekla : Tož třešně budú kvěst tak za týdeň. A už pučíjá merunky.

Takže jsme v radostném očekávání.

Mějte se hezky Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....