Květinový záhon na faře


Než jsem odjela do Hradiště, pracovala jsem o víkendu na zahradě.
Je to tedy předminulý víkend.
( Ten čas na jaře hrozně utíká, děje se tolik věcí, je tolik práce na zahradě a my ještě tu rekonstrukci. )

Na zahradě u fary jsem stihla udělat jen velký květinový záhon a ošetřilt kytky kolem dvora.

Záhon po zimě

Nezůstalo nic na svém místě ( jak se říká - nezůstal kámen na kameni )
dala jsem hlínu z kompostu a kravský hnůj v granulích


kafíčko na posilnění


dvůr plný krtičinců, četla jsem, že nejvíc krtci " pracují"
na udupaných nebo pěstěných trávnících

okno nad vstupními dvemi zarůstá břečťanem
( mně se to moc líbí )

Béďa hlídá

V Bauhausu jsem si koupila opět jako každý rok další květiny na zahradu.
A na podzim si říkám - už ne !


Já už mám tolik pivoněk, ale žádnou dřevitou.
Teď už ji mám taky.

Manžel má rád střapaté jiřiny a má jich hodně.
Já mám ráda jednoduchost.

vznostné lilie

Dnes píšu po částech - měla jsem tady plynaře, pak revizního technika, musela jsem do banky pro peníze , nyní půjdu nakoupit a přijde obkladač. Všechno to jsou mladí veselí kluci.
Je mi s nimi veselo. Ovšem začali sportovat s jarem a pan plynař jede v květnu na měsíc do lázní, protože si utrhnul achilovku a je po operaci.
Sochař, který mně upravoval pomník má zase velkou alergii. Prý ji nidy neměl.
Rozhodl se, že začne sportovat, aby pro sebe něco udělal a koupil si kolo.
Jezdí v přírodě a je tu alergie. Strašně kašlal.

To je snad pro dnešek všechno. Venku je překrásně, tady ve stínu 26°C.
Mějte se všichni krásně a děkuji za vaše komentáře, mám vždy velkou radost.
A jdu nakoupit. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....