Příruční knihovnička


Milé čtenářky a milí čtenáři mého blogu,

děkuji, že moje články čtete a píšete k nim krásné komentáře plné rad, podpory a porozumění.
A jsem moc ráda, že se vám moje články líbí a dáváte mi to najevo.
Jsem vám moc vděčná a mám vás ráda.
Když mám radost smutek nebo jsem v něčem nejistá, musím se s tím o to podělit, tak se svěřím vám.
Ne že bych neměla kamarádky, jejich problémy většinou řeším já. A na mě se už nedostane.
A také je každý den nevidím.
Tak tím obtěžuji vás. Některé věci se říkají těžko, raději se vyjadřuji písemně ( to už od školy -
raději písemku, sloh než zkoušení.


A nyní vám ukážu naši příruční knihovničku v naší ložnici.
Máme v ní knihy, které bereme často do ruky.
Stačí mi přečíst třeba určitou kapitolu, která je blízká mé náladě a rozpoložení.
Poznáte z fotek, jaké mám některé záliby.
A pro Vendy hádanku, odkud vlastně jsem.







moje srdeční záležitost





Dalo mně to fušku, než jsem sehnala atlas ptáků.
Nakonec se našel poslední kus v levných knihách.

Přeji vám všem slunné a teplejší dny Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....