Masáže


Včera jsem pracovala na zahradě, nevěděla jsem kde začnout.
Musím se přiznat, že jsem si v lese včera ráno lopatkou vydloubla asi 6 konvalinek a 8 česneků medvědích.
Však ony se rozrostou. Když jsem vytrhávala pleve a rozmnožené ostrožky a máky, najednou zasvítilo slunko,
zajásala jsem a řekla si, že to musím napsat na blog, že k nám nakouklo. Jen co jsem si pomyslela
slunko zakryl mrak. Dnes je šedo.
Také jsme byli minulou neděli v Hornbachu a nakoupili truhlíky, visací květináče a bílou folii
na hrob pod bílé kameny.
Manžel jel zkontrolovat sad na faru a koupil mi u souseda 2 nádherné begonky

Bolí mě celá páteř, potřebovala bych masáž.
Několikrát mi dcery koupily voucher na thajské masáže.
Masáže byly velice příjemné, ale trvaly jen 30 minut, a i ve slevě mi přišly drahé.
Masírovaly Thajky, které říkaly akorát Okay a v jiném salonu Indonésanky, které mluvily docela
dobře česky.
Pěkně jsme si popovídaly - má přítelkyni u nich doma a chce se vrátit.
Já jsem si myslela, že homosexualita je v takových zemích tabu. No jo, tak jsem hloupá.

Nejraději chodím na masáže v Hradišti ke kamarádce Táni.
Masíruje úžasně, na čas nehledí a zkombinuje mi podle mého momentálního stavu ducha a těla
dohromady několik masáží.
Když jsem na tom hodně špatně, nasadí mi i baňky.

Já mám velice jemnou pleť i kůži.
Jen když jdu na EKG, tak mi po přísavkách zůstávají tmavé kruhy.
Sestřička vždycky s radostí vykřikne, když mi ty přísavky odtrhává " a jsou zase tady".
Dovetete si jistě představit, jak vypadám po baňkách.
Manžel se vždy zděsí ( už by si mohl zvyknout, že? ), když se dívá na moje černá záda.

Předvedu názorně :

Fotila jsem se v zrcadle a trvalo mně dlouho, než jsem našla přesnou polohu těla i mobilu při focení.




Před masáží si sdělíme, co je nového, po masáži pijeme čaj a povídáme páté přes deváté. A to blaho!
Mám štěstí, že Táňu mám. Mám ji moc ráda.
Ahoj Táni, už brzy přijedu, dám Ti vědět a objednám se k Tobě.

Mějte se všichni konečně slunečně Dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....