Setkání pod Templštýnem II



Dnes vám chci ukázat výrobky jedné šikovné spolužačky, které nám nabízí vždy ke koupi.
Až do loňska vozila krásné korále a korálky, letos přijela i s keramikou.
Já jsem věděla, že jejich jeden ze synů dělá keramiku.
Ale že ji dělá i ona ve velkém jsem nevěděla. Je velice šikovná - zubní laborantka musí být
umělecky nadaná, vždyť dělají i talentové přijímací zkoušky.
Prodává i na trhu v Berouně.

Keramika, to je moje. Nejprve jsem si vybrala, co koupím a fotila jsem až, když byly
výrobky přebrané.
Ale i to stojí za to.
Tři Králové



Příště si koupím tu velkou kouli na záhon s bylinkami, abych ho oživila.


Ty želvy měly volný krk.


tady to mám čmáhlé, omlouvám se

A tady jsem nakoupila slepičky - tu velkou kropenatou v zadu
a tu malou červenou dole

koupila jsem větší to bílé srdce - je těžké na zavěšení
na zahradu ( jestli tedy bude pořád pršet, tak už nebude
zahrada, ale bahňák )




Mějte se příjemně doma v teple Dáša


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....