Excelentní zážitek I.




Poznali jste tohoto charismatického muže s charismatickým hlasem ?

Od mých 13ti let jsem ho poslouchala na radiu Luxenburg v noci pod peřinou.
Nikdy jsem se neodvážila doufat, že bych ho viděla a slyšela na živo.
Byl to můj sen ( ještě jsem chtěla vidět a slyšet i Dylana a J. Cashe ).
Ale vždy vede pán na obrázku.

A teď mě napadlo, že vám dám jeho jméno jako hádankuÚžasný.ChaMrkající
Za socíku se u nás nedaly sehnat jeho nahrávky - jednou byla vydána v uvolněném odobí
před normalizací v gramofonovém klubu.
Jen ten, kdo měl to štěstí a dostal se západně od našich hranic nebo stačilo i do bývalé
Jugoslávie, si ji mohl koupit.
Foto je z mladších let. Nyní je mu 79 let.
Je to legenda ve svém oboru, který neztrácí nic ze svého umu.

Tak hádejte a mějte se všichni fanfárově zrovna tak, jak se dnes cítím já.

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....