Napínavé !


Tento víkend bylo opravdu parno.
Jonášek se po ránu proběhl vesnicí, navštívil své kamarádky a potom zalehl na dlaždice v chodbě
u vchodových dveřích a pozoroval nás, blázny, kteří pracují v tom vedru.
Vylezl na dvůr až kolem šesté hodiny večerní, provedl zde obhlídku a opět ulehl , ale už v trávě.

Najednou vyskočil, jako když střelí, a běžel k hromadě kamení, které je naskládáno
u zídky. Začal štěkat, čmuchat, strkat hlavu do všech možných skulin. Pak dlouho číhal a
pak rychle zase strkal hlavu mezi kamení. A přitom neustále vrtěl ocáskem.
Máme plnou zahradu hrabošů, tak si myslím, že cítil právě je.
Vloni mi kvůli nim zlikvidoval všechny floxy, protože hrabal a hrabal do velké hloubky a podhrabal
skoro celý záhon.
Když pracuji na tomto záhonu, tak si říkám, že si jednou zlomím kotník, protože pokaždé mi
zajede některá noha do díry.

Pracovala jsem na dvoře, takže se mi podařilo něco zachytit mobilem.










A už zase číhá. A trpělivě. A pořád to jde dokola.

Přeji nám všem, aby se teploty vzduchu ustálily na pěkných 24°C, a v noci byl letní déšť.

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....