Nové knihy


Na internetu se vždy dívám na Nové knihy. Když mě něco zaujme, tak jedu do města.
Ne vždy už je kniha vydaná, musím tedy počkat.

V pátek, jakmile jsem otevřela rubriku Nové knihy, jsem zajásala.
Vyšla kniha od mé oblíbené autorky Joanne Harris ( např. Čokoláda - bylo i zfilmováno,
Ostružinové víno,Slaná vůně přílivu, Krysařovy střevíce..... ).



Její barvitý styl probudí ve vás všechny smysly.
Vřele doporučuji.

V pondělí jsem si koupila současně v jedné knize i další tituly :





Pro toho, kdo má rád Itálii.
Přečetla jsem namátkově některé pasáže a už se těším na čtení.



Pro vnoučátka :



A v srpnu jsem koupila i knihu:



Inspirovali jste se někdo ?


Mockrát vám děkuji za vše báječné komentáře, vždy mi navodí radost v duši.

Přeji vám ne moc hektický poslední prázdninový týden.
Mějte se moc hezky.

Dáša














Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....