Po bouřce


Minulou neděli jsem si myslela, že to je ta nejteplejší, co letos bude.
Tak aspoˇn tenktát říkali, že budou padat rekordy.
Padaly a já už jsem byla v očekávání na to naše středoevropské pravé léto -
přes den do 25°C ve stínu a v noci déšť nebo ve dne rychlá bouřka s lijákem,
který dělá velké bubliny na betonu.

Tento víkend ovšem předčil moje očekávání, v sobotu bylo vedro větší než byl minulý víkend!

Odpoledne jsem zalévala zahrady a dvůr.
Když jsme začali balit a nosit věci kolem osmé večer do auta přišel obrovský vichr
a začala velká bouřka, Při dvou hromech se otřásla celá fara i skleničky na policích cinkaly.

Jeli jsme domů v bouřce a lijáku.
čím víc jsme se blížili k Hradci, tak jsme viděli, že bouřka putuje s námi - nad Hradcem
bylo černo.

Po deváté hodině jsme byli doma, ještě, když manžel vynášel z auta tašky, tak pršelo.
A pak najednou konec a krásná obloha po půl desáté večer.






Byl krásný vzduch a ochladilo se na noc. Já jsem byla blažená.
Manžel se ptal, jestli nemůžeme zavřít okna, že je tady zima.

A dnes je překvapivě zase horúco. Uf, uf...

Přeji vám všem léto jak má být.....
Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....