Prázdniny v cukuletu I


Dávala jsem z mobilu fotky do pevného disku a zjistila jsem, že jsem z těch okamžiků dějů nafotila moře fotek

Rozhodla jsem se, že nyní v tomto článku se budu věnovat všemu, co se týče prožitků a zážitků.

V pokračování Prázdniny v cukuletu II se budu věnovat zahradám ( pokud tedy budete mít zájem ).

Koncem června jsem ostříhala levandule a ověsila kytičky všude po bytě i na neobvyklých místech.
Manžel si na ostatní místa sušení už celkem zvykl, už ustalo " proboha, máme tady všechno ověšené
bylinama a všude se to sype".
Letos jsem dostala bezva nápad - proč mně to nenapadlo dřív ?.
Navěsila jsem kytičky levandulí na sloup ve velkém květináči.
Bohužel se stalo, že za tři dny se sloup naklonil prudce dopředu - asi jsem s ním hnula.
Byla to moje smůla. Kytky naštěstí zůstaly na kůlu.


30. 6. t.r. si zlomil náš nejmenší ruku a musel na operaci.
Zrovna odjely děti na dovolenou s maminkou a jinými maminkami s dětmi.
Tedy se to stalo hned první den dovolené.

Náš marod.

Na prodložený víkend spojený se svátky jsme jeli na Slovácko.

Moje Gymnázium ( pro mne tedy pořád Gymnasium ).
Už je za touto tehdy hlavní budouvou postaveno více navazujících učeben, laboratoří a
prostory pro sportovní vyžití.
Asi víte, jak se cítím, jsem totiž velmi konzervativní v některých věcech.

Upravili jsme hrob ( hrobku ) a promluvila jsem si s dědou a prababičkou.
Tato fotografie byla asi před 8 lety zveřejněna v příloze novin k článku,
který pojednával o zvycích a tradicích v pohřbívání.
A také o nejkrásnějších a na druhou stranu zanedbaných hřbitovech.
Také se posuzovala architektura.
Prostě tam ukazovali protipóly.


Koncert lidí dobré vůle - o něm mám článek na blogu.

21. 7. 2013 Koncert mých snů LEONARD COHEN.

Výstava Alfonse Muchy z majetku I. Lendla - chybí mu ve sbírce pouze 2 plakáty,
které jsou v soukromých rukou.
Prodávaly se tam před sálem různé věci s Muchovými kresbami - mimo jiné i šátky.


Začátkem srpna jsme se setkali při služební cestě i s naší mladší dcerou a jeli jsme s ní jako poradní
sbor vybrat židli k pracovnímu stolu do KIKA.
Nikdy jsem tam nebyla a to u nás je prý taky. A ještě si Kika pletu s KIK, kde jsem taky nikdy nebyla.
( A je i v Hradci. )

A jedeme nakupovat!
Dcera si nakoupila za své peníze ještě i velkou komodu.
Před pokladnou jsme zůstali stát jak opaření - dávali do regálů vánoční ozdoby.

A venku bylo pořád vedro a sucho.

Unavení a přehřátí z práce na zahradě ve vedru jsme zajeli do hospůdky na obědo-večeři.
Vynikající jídla, veselá obsluha, krásné prostředí - co víc si může člověk přát !

Přijeli děti!

Přijeli i novomanželé Janička a Honza = neteř s manželem.
Všude bylo plno smíchu a radosti.

U našich přátel na návštěvě.


Přijeli jsme na faru. Ještě jsme stěhovali věci z auta a děti už začaly stavět autodráhu.
A se nerada fotí.

Spací děti a mazlíčci - hnědý Tatínek ( půjčený od M ( Pepy )
a A. zvířátka.

Tradiční opékání špekáčků.

Přišel pan elektrikář, aby nám pomohl se zapojením keramické desky a trouby,
čerpadlo na vodu, na kotel. Byl sledován ostřížím zrakem dětí,
které seděly pěkně vedle sebe na pohovce a klimbaly nohama.
Nová elektrika se rozvede po celé faře a ve stodole.
Pan elektrikář začne v pondělí 2. září t. r.

Co tam v tom sklepě děda s panem elektrikářem dělá s tou baterkou ?
Kontrola!
Ta bílá skvrna na tričku nebyla jediná - všichni byli špinaví, prolezly vše a opíraly se o zdi.

Lochneska ve Šťastné zemi.
Letos byl pozemek plný dinosaurů a všelijakých oblud.

Děti i dospělí mohou vylézt, kam chtějí.
Uvnitř je velké bludiště.
Děti se seznámí rychle a vytvoří skupinky utíkajících a schovávajících se a hledajících.
Je to velká legrace.


Kdo je schovaný pod peřinou a spinká?
No přece Jonášek hajinká vždy v nějakém domečku z peřin.


Tak a jsem docela vyčerpaná.
Hlavně abych nevyčerpala já vás.
A to ještě bylo více zážitků, např. Ostrá nad Labem a Botanicus, velká pouť v Nové pace aj.
Ale o tom už budou jednotlivé články.
Mám pocit, že bych toho vám chtěla tolik ukázat a popovídat, avšak už bude půlnoc.
Příště.

Mějte se všichni parádně Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....