Den jak blázen


Dnes jsem měla strašný den !

Začalo to jít se mnou s kopce, jen co jsem otevřela oči - třeštila mě hlava, migréna přímo ukázková
v levé polovině hlavy. Kdo ji mívá, tak ví, o čem to je.
Kdo neví - bolest hlavy v polovině hlavy i včetně zubů, silná bolest za okem, špatný vízus, světloplachost,
levá polovina tváře jako ochrnutá a špatně od žaludku. Strašná bolest.

Vstala jsem, vzala jsem si prášek na bolest a šla do obýváku vytáhnout žaluzie.
Neměla jsem to dělat - shodila jsem květináč s vánočním kaktusem, hlína a kaktus se mi vysypaly
na nohy a na koberec ( bílý ).
Tak! koukala jsem dolů, zvedla obočí a nakrčila pusu a rozhodla se, že to tam nechám ležet.
Jen kaktus jsem vytáhla za jednu " nožku" a dala do kuchyně k dřezu. Však něco vydrží.

Šla jsem s Jonáškem na procházku a po té jsem mu nabírala a smíchávala z velkých pytlů do menšího
jeho granule.
Zavadila jsem o sklenici s kompotem, sklenice slítla na betonovou podlahu a už jsem se dívala na střepy a
rozlitý kompot.
Abych do toho nešlápla, hodila jsem dolů prázdné plato od vajec a při nabírání jsem stála na něm.
Dveře jsem zavřela.
Když jsem šla po schodech nahoru, tak jsem si otupněně pomyslela, že jet do města není dobrý nápad.

Včera jsem se dívala na kurz měn a usoudila jsem, že te%d je ta správná doba ke koupi.

Oblékla jsem se a na zastávku jsem přišla včas.
Jeli jsme a jeli a najednou autobus odbočil úplně na jinou stranu. Překvapeně jsem se podívala
nad řidiče na ceduli, kam jede a pak jestli jsem nastoupila do správného autobusu.
Nemohla jsem však nastoupit do jiného, protože zastávka u nás je konečná.
Šla jsem k řidiči a ten mi sdělil,že od včerejška je nový jízdní řád a trať našeho autobusu je trošku
delší a vede ještě jinými ulicemi než jezdil.
Projela jsem se pomalu přes půlku Hradce a když jsme vjeli do lesa, tak jsem se lekla.
Ale vše bylo naštěstí v pořádku.
Vystoupila jsem tam, kam jsem chtěla - do lékárny jsem vešla a zdálo se mi, že to tam nějaké divné,
Rozhlížela jsem se po magistře a nakonec se vynořil zpoza kasy takový mladý magistr.
Četla jsem mu svá přání z lístku, který jsem si včera naštěstí připravila a on mě přerušil slovy
" vůbec nic nemáme ". Přimhouřila jsem zrak, abych na něho lépe viděla a natáhla jsem k němu krk, jestli jsem mu dobře rozuměla.
A najednou jsem si všimla, že můj hlas se po obrovské místnosti značně rozléhal.
Podívala jsem se po regálech a tam - nebylo vůbec nic !

Ve směnárně měli polední přestávku a proto jsem se vydala do galanterie.
Po cestě jsem narazila na Levné knihy a venku před obchodem bylo vystaveno zboží všeho druhu.
Panečku, tam bylo věcí! a jakých krásných.
Vybrala jsem si zboží a před pokladnou jsem vylovila kartu, ale pokladní mi řekla, že už ji mám
prošlou. Páni, hned jsem si uvědomila, že jsem si minulý týden na poště vyzvedla obálku z banky.
Je v ní určitě nová karta. Ovšem tu obálku jsem ještě neotevřela.

Začala jsem hledat druhou kartu. Nemohla jsem ji v kabele vyhrabat, nezbylo mně nic jiného,
než ji celou vysypat.
A karta nikde! Krve by se ve mně nedořezal.
Určitě jsem věděla, že jsem kartu měla ráno v ruce.
Zaplatila jsem hotově, chytla dvě velké igelitové tašky, plátěnou tašku, kabelu a černou tabuli,
co jsem koupila a nikam se svou velikostí nevešla, a nabrala rychlost směrem k bance, aby mi
dočasně ( to jsem nevěděla,že to dočasně jde ) zablokovali kartu.
Na monitor jsem neviděla, naťukala jsem heslo a mladý pěkný kluk s dlouhými blonďatýmí vlasy mně vše
zařídil.
"To už chce frťana" a zamířila jsem do mé oblíbené kavárny a odměnila jsem se kávou a zákuskem
- cheescacem.

A pak jsem konečně zamířila do směnárny.
Při průchodu podchodu jsem zahlédla něco divného. " To snad byl motýl Emanuel! A maturanti peníze
teď na večírek nevybírají! Otočila jsem se a opravdu - mladík celý v černém a obrovská žlutá křídla
s velkými barevnými oky! " To jsem blázen!"
Po cestě mě ještě zastavila slečna, že má takovou výhodnou nabídku. Jde jenom o to, abych
otestovala jejich parfémy.......... to už jsem jenom mávla rukou s dvěma kabelama.

Hlava mě bolí trochu méně, někdy mi trvá migréna i tři dny a stěhuje se z jedné poloviny na druhou.

Dnes to nebyla žádná sláva......


Přeji vám všem krásné sny Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....