Prázdniny v cukuletu II


Jak jsem slíbila přidávám v letu zahrady za dobu prázdnin.

Zahrada u domu :





Květy jsou krémové barvy .
Včera jsem sklidila semínka, kdybyste někdo chtěl, dejte mně,
prosím, mailovou adresu a já se s vámi domluvím.
Budu rozesílat koncem září.
Už mám sebraná semínka janeby, takže také nabízím.

Jednoduché květy jiřinek mám nejraději.







Zahrada na faře :

Růžičku jsem zasadila loni na podzim a příští rok nahradí popínavou růži u brány.

Rozšiřovaůa jsem v těch vedrech záhony a plela tenké kořínky plevele pěťouru.
Fotka je hodně prosluněná a fotím mobilem - omlouvám se za nekvalitní fotku.

Manžel posekal sad a všude na keřích viselo suché seno,
které jsem sbírala do koše a mulčovala k zelenině.

Při sekání manžel přesekl chudáka slepýše.
Máme jich na faře hodně.

Jsem zničená z mulčování v tom vedru.


Mějte se všichni báječně.

Dáša





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....