Různě


Vždy před nějakou cestou ( třeba i na faru, na Slovácko atd. ) jsem
nervozní a myslím si, že všechno musím udělat.
A když se chystem na dovoleno, tak jsem vystresovná, že všechno nestihnu, tuplem.

A pak to pak vypadá - nemohu nic najít, všechno mi padá z rukou, v hlavě mám zmatek
a bojím se abych něco nezapomněla.
Např. ráno jsem si vzpomněla, že jsem už dlouho neviděla svoji zdravotní průkazku.
Prohledala jsem kde co, našla jsem ji v torničce, kterou jsem měla naposledy loni
na podzim na výletě !

Co všechno musím stihnout a jak to bylo posledních 12 dnů v obrazech:

Jsem nemocná už dva týdny.
Nakonec jsem dostala antibiotika - zánět v obouch uších., bolest v krku a celého těla.
Manžel odcestoval nemocný - Chudák.

Takto jsem chodila zababulená - šátek na uši a zimní šála okolo krku.

Manžel mi koupil foťák, protože se míjíme v příjezdu a odjezdu o několik hodin.

Co všechno měli v Levných knihách :



Toto bylo vystaveno před obchodem a na schodech.
Pořád jsem se skláněla a dřepěla a lidi si určitě ťukali na čelo, ¨
protože si mě divně prohlíželi.










A dolší a další pěkné věci.

A také jsem uklízela sklep :

A toto je na vyhození obsahu a umytí sklenic.



Mějte se všichni fanfárově.
Dáša








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....