Už jsem tady


Moc a moc vás všechny po delší době srdečně zdravím.

Dnes jsem přijela z Elby, spala jsem a spala a potom vybalovala.

Při televizních novinách jsem otevřela mailovou poštu a mám v ní přes třista zpráv.

Nevěděla jsem, kde začít, a proto jsem se se podívala na vaše komentáře k mým článkům
a moc vám všem děkuji za vaše soucítění s nervózní Dášou a za vaše povzbuzení.

Na opakované otázky dám hromadnou odpověď :

Proč vyhazuji obsah zavařovaček ?
Protože velká většiná pochází z 80 až 90 let - kompoty, zvláště meruňky, mají řezavou chuť.
U některých marmelád jsem už ani nerozeznala z jejich stejné hodně tmavé barvy, z jakého ovoce
pocházejí. Jen podle štítků jsem věděla, o co jde. Bylo to takové ble....ble....
Také tam byly staré domácí kečupy, které holky nechtěly jíst, že neměly tmavou barvu.
Zkysané fazole........atp.
Rybízové marmelády z let 1995 až 2009 používáme, protože, když jsem k nim čichla,
pořád krásně voní. Na palačinky jsou výborné.

A taky jsem potřebovala prostor pro nové zavařeniny a okurky, kterých jsem zavařila hodně.
Aby to šlo rychleji, koupil mi manžel dvacetčtyři 1,5 l sklenic na zavařování.
Ve sklepě a na půdě mám sklenic habaděj, rostou geometrickou řadou, protože mi holky
ty moje vrací a navíc mi dávají sklenice z kupovaných potravin.
Ještě mě čeká zavařit kapie v oleji.

Kvůli dovoleným jsme museli nechat spadnout švestky. To je mi moc líto.
Já jsem šetrná, někdy až tak, že je mi líto třeba sníst rychle např. sušenou šunku, že nám jídlo zplesniví.
A nejhorší je, že dcery jsou po nás ( manžel je také šetřivý ).

A tak jsem se asi před 4 lety rozhodla - koupím = sníme !
A hned dneska jsem udělala těstoviny s pestem a parmezánem a doplnila každému 2 deci růžového
lehkého vímečka, mňam.

Manžel mě dnes vyzvednul, pak jsme se najedli, dali si kávu, a pak odjel do Norimberka
na letiště pro dceru K. s přítelem. Přiletí tam ve 22,3O hodin z Nairoby.
Vrátí se až k ránu ( takže zase mám červa v zátylku ).
Před dvěmi hodinami volali, že jsou v Amsterodamu. Určitě bude vše v pořádku.

Měla jsem se moc dobře, nasbírala jsem divoké bylinky a nakoupila sýry, sušenou šunku,
salámy z divočáka, bylinkové a kaštanové medy a syrup pro děti z agrofarmy, olivový olej a růžová vína.
Ještěže byl doma manžel, aby mě se zavazadly odvezl - musela bych mít 4 ruce a 4 ramena.

Fotila jsem celá divá, takže dá hodně práce vybrat zajímavé fotky a upravit je.

A taky se na mě už hrnou další úkoly - spojené hlavně s rekonstrukcí fary a domácími pracemi.

A taky pojedu ještě v září na tu farmu do Rakouska.
Doma však už budou všichni a bude to tak, jak má být - práce, škola.

Mějte se všichni fanfárově po celý nadcházející týden a ať to u vás všechno šlape
jako hodinky.
Ještě jednou vám děkuji za vaše milé komentáře

vaše Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....