Září v poklusu


Tento měsíc byl pro mě plný zážitků, cestování a zavařování.
Výsledek ? = jsem dnes jak přejetá válcem.
V hlavě prázdno, tělo spí.
Piju třetí kávu.
Jonášek ještě spinká pod peřinou a nehlásí se o procházku.

V sobotu ve tři ráno jsem se vrátila z Rakouska, kde jsem byla na prohlídce farmy
Seppa Holzera.
V devět ráno jsme už jeli na faru. Cestou jsme se zastavili u našeho oblíbeného zahradníka
a za dva tisíce jsem opět nakoupila keře a rostliny. A ještě jsme si krásně popovídali.
Hodně ho zajímalo, jaké to bylo v Rakousku, když jsem mu říkala, v jaké výšce
pěstuje ovoce, tak mi řekl :" no, vidíte, my jsme 400 m/m. a lidi se bojí zasadit meruňku!"

Na tuto následující sobotu mám zamluvenou švestku a vřesy ( do zahrady, truhlíků a na hrob ).

Já, plná dojmů a energie z farmy, jsem se vrhla na zahradu.
Svítilo slunce a bylo docela teplo. Pak mně bylo vedro a pracovala jsem jen v tričku.
Rolovala jsem zase mechotrávník a dřela jsem jak kůň.
Na večer jsem obešla zahrady i sad. Když jsem šla okolo nádherných jiřin s mnoha poupaty,
říkala jsem si, že si nějaké nastříhám, aby nám nezmrzly.
Samozřejmě jsem na to zapomněla, protože jsem si všimla ( bože, před chvílí se mi vypnul počítač,
omylem jsem nohou vykopla přívodní kabel. Pak jsem obnovila provoz a když jsem chtěla nahrát obrázek,
napsal mi, že nejsem připojena k síti a vypnul se znovu. Naštěstí v článku chyběla jen poslední věta.
Já píšu vždy rovnou do blogu, žádný koncept. Ufff....), krásně zbarvené oblohy.

Začala jsem s mobilem obíhat zahrady i faru.








Fotila jsem kolem 19. hodiny.

Manžel šel na chvíli na houby, já už se svýma očima ani s brýlemi houby nevidím, ale hlavně jsem byla
zažraná do likvidace mechu a pěťouru.

Večer jsme jeli domů. V noci jsem měla obrovskou zimnici - z únavy a přepracování, jela jsem holýma rukama
jak bagr.

Včera jsem se probudila o půl jedné po poledni.
Očistila jsem houby, na pozdní oběd jsem udělala smaženici a manžel pospíchal na 15. hodinu
na fotbal.
Mezi tím jsem si přečetla všechny vaše články, které mi přišly na mail.
Moc se omlouvám, nestíhám - budu komentovat průběžně.
V Rakousku jsem na vás všechny zahrádkářky a zahradníky myslela, jak by se vám tam líbilo.

Včera večer jsem upekla táč se švestkami a šla jsem okolo půlnoci spát.

Jenom jeden, protože já pak SEŽERU sama celý táč !

Čili papričky od zahradníka - u nás jen pro ozdobu.

Dnes ráno mrzlo ! A vše na zahradě je v čudu. Totéž je určitě i na faře.

Mějte se všichni báječně a užívejte si slunečných dnů Dáša





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....