Na mě jak ušité


Přišlo mailem "

Pro naši věkovou skupinu:
Na Tři krále jste si nechali napsat křídou nade dveře
K + M + B.
Pokud ne, tak to udělejte dodatečně!
Je to velmi praktická připomínkapřed odchodem z domu :

Klíče + Mobil +Brýle !!!

Bože, kolikrát jsem stála v zimě, v dešti, v úděsném vedru s Jonáškem před domem,
protože jsem si zabouchla vchodové dveře a doma nikdo.
A na potvoru jsem ještě i někdy zapomněla mobil, neměla jsem ani korunu a manžel byl na služební cestě a dcera ve škole, ale ne v našem městě. V tomto případě by mi mobil byl k ničemu.
Budu si to také přilepit zevnitř na vchodové dveře.
Ať vám všem paměť dobře slouží ( i já to nutně potřebuji )

Dáša

Děkuji vám za krásné a milé komentáře, jsem šťastná, když se ozvete nebo,
když si mohu přečíst vaše nové článkyÚžasný

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....