Adventní DECOR


Nejprve bych vám všem, které jste mi napsaly krásné komentáře, chtěla hodně poděkovat.
Jsem za ně opravdu moc vděčná.
Dnes jsem zase vnímala na procházce s Jonáškem krásu kolem sebe.
Ještě jednou vám děkuji.

Myslím, že jsem někdy v říjnu koupila časopis Decor advent.
Dnes jsem si jej prohlédla a zalíbila se mi tam spousta věcí.
Velká škoda, že vnoučátka nemám blíž, abychom mohli vyrábět různé vánoční ozdoby
a přáníčka, vyšívat i vystřihovat.

Tady malá ukázka - " kdybyste nevěděli, co dělat ".

Tady šatičky pro Nelinku i pro jiné malinkaté slečny.





Každý si v něm najde inspiraci všeho druhu.

Omlouvám se, že neumím řadit obrázky vedle sebe, jak by měly jít a nemám mezi něma mezery, protože
jsem to dávno zapomněla.

Přeji vám všem krásný den Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....