DECOR Vánoce


V časopisu, který jsem uvedla v předchozím článku, jsem se dočetla, že v listopadu má vyjít
ještě Decor Vánoce. Honem jsem pelášila s Jonáškem do našeho Tabáku a papírnictví zároveň
( je to taková trošku větší dřevostavba než obvyklé stánky a je postaven na soukromém pozemku
a má tam i tatranky, bonbóny, hračky - prostě skoro jako vesnický krámek ).
Nikde jsem Decor neviděla, tak jsem se zeptala toho kluka ( kterého znám od dětství, říkám mu kluk,
i když je mu přes čtyřicet, zvyk je železná košile ), jestli už přišel a on mi ho hned vytáhl z pod pultu.
On ví, jaké časopisy hledám a bere třeba i jedno číslo jen pro mě.
Teď jsem se zarazila, že by tady u nás ve čtvrti nikdo neštrikoval, neháčkoval, nepletl a nešil ?

Kupovala jsem dřív ještě Rozmarýnu a Ona ví, ale vloni jsem dostala předplatné od Ježíška,
tak jsem mu zase poslala s prosbou složenky na zaplacení na příští rok.
Decor si kupuji s tématy Velikonoce a Vánoce.

Zase plno nápadů, jen mít čas.
Já se tady šmodrchám ještě pořád ( s přestávkou ) s adventním kalendářem a další 4 věci
mám rozštrikované, a to chci ještě ušít přehoz na postel pro dceru.
Potřebovala bych aspoň 4 ruce a den, který by měl aspoň 36 hodin nebo odsunout Vánoce o 2 měsíce.

A teď malá ochutnávka z vánočního Decoru :

NO a zase to mám špatně - prohozené obrázky a tak jsem se snažila!



Předloha na malování na porcelán,
ale já bych to raději vyšila.
Ta sobátka jsou veselá a roztomilá.
No, dalo by se toho vyrobit, ale , jak jsem psala, nestíhám.
Potíž je ovšem v tom, že to nestíhám každý rok před Vánocemi.
Když byly holky malé, jezdili jsme 25. 12. do Brna a já ještě v noci pod stromkem doplétala nebo sešívala
pletené dárky pro neteř a synovce. A vždycky jsem si říkala, příště začnu dřív. Jsem nepoučitelná.

Ještě jednou děkuji za vaši podporu.

Přeji vám všem slunce v duši a čtvery ruce Dáša




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....