Pro děti



Všechny vás s radostí vítám na mém blogu a děkuji za vaše krásné a milé komentáře.

Poslední dobou bojuji neustále s internetem ( z ničeho nic počítač hlesne a vypne se - mám ho v zásuvce a
spráně připojený ), s blogem - přestaly mi chodit upozornění na vaše články i komentáře - s pomocí Kitty
jsem si založila Blogblovin a nasypala jsem tam vaše blogy a uložila, ale nepřišlo mi na mail potvrzení - jen 2x a ostatní ne, ačkoli jsem je zadávala všechny stejně. Ještě pořád mi nefunguje, když si chci do oblíbených na blogu přidat jiný blog, objeví se správně cedulka, že přijde potvrzení na mail, ale nic nechodí.

Kitty, Tobě moc děkuji za Tvoji pomoc, velikánskou trpělivost a za dlouhý čas strávený se mnou při řešení mých problémů.

Asi mi selhává i net.
Na žurnálu každý den pokládají otázky, jak budeme žít v roce 2023 - každý den je jiné téma otázky.

Já si myslím, že se zhroutí všechny komunikační sítě, jsou přetížené. A mnohé dokážou i hakkeři - když se nabourají i do Pentagonu,
do pošty vysoce postavených lidí, králů, prezidentů, policie apod. Mám obavy, že před nimi neunikne nikdo a nic-
třeba tajné kódy na jaderné zbroje, odkryjí tajná jednání vedoucích představitelů všech zemí světa a vzniknou rozbroje mezi státy. Mám z toho moc blbý pocit.
I když manžel říká, že vidím všechno černě, tak mně moc nevěřte.

Pro lepší náladu vám ukážu, některé z mých ručních prací pro děti.







K adventnímu kalendáři mi z košíku vypadly ještě 2 nedodělané kapsičky.
Mám toho samozřejmě víc, ale to zase jindy.

Ve čtvrtek k nám přijedou vnoučátka pomoct mi jako každoročně při vánočním pečení.
Už se strašlivě těším.

Všem vám přeji radostný zbytek týdne a voňavou a pohodovou první adventní neděli. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....