Letem rokem 2013 III


Konečně jsem vybrala a upravila dnes fotky do konce roku 2013.

Všechny fotky v blogu do srpna 2013 jsem fotila mobilem. Od září fotím foťáčkem, který mi koipil manžel.
A proč mně ho koupil ?
Protože koncem srpna až do 21. 9. tři členové naší rodiny byli jednotlivě ve stejném čase na třech kontinentech
na světě.
První odletěl manžel, a to 27.8. odletěl do USA ( a potřeboval také foťák ).
Náš zeť je velký šprýmař a obdařil manžela cedulí, kterou má nosit na krku, aby se neztratil:



30. 8. odletěla mladší dcera do Afriky do Keně na safari na tři týdny.



Září

A já jsem jela s přáteli na Elbu počátkem září:



trajektů zde jezdí hodně, nemusíte se objednávat na určitý čas







návštěva v jedné ze dvou vil Napoleona

tady se setkali lidi s různou národností a obdivovali si navzájem psy
nevím, jestli tady byl slet barzojů




různé medy nakoupené na soukromé ekologické farmě


Přijela jsem domů, vyprala prádlo a za 5 dnů jsem frčela do rakouských Alp na farmu Seppa Holzera






Říjen


Přečišťovací nádrž na odpad.

trhání jablek ( bylo jich loni méně )

mošty z jablek

vřesy a chryzantémy na hrob

ještě nedozrály ostružiny
loni nedozrály ani maliny a začaly teprve kvést např. hrášky





V říjnu ještě kvetly růže.



30. října zemřela moje kamarádka Majka.
Kamarádily jsme se 38 let.


Listopad


obalila jsem angrešty a mladé stromky, aby je kousali zajíci



kveteh hrášek


úprava hrobu

kaplička na hřbitově - konají se zde pohřby

uúprava hrobu manželovy rodiny


a kytice jsem dostala k narozeninám



Prosinec








na vánočním trhu


zmrzlé kapky deště







Přeji vám slunce v duši
Dáša














Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....