Dnešní události



Dnešní den pro mě začal přívětivě.
Dobře jsem se vyspala, chvíli jsem se vzpamatovávala z nepříjemného snu a
zahnalo ho.
Udělala jsem si jako každý den presso, rohlík s máslem, a protože Jonášek chrní do 9 hodin,
přečetla jsem si vaše nové články.
Na procházku - no, já chodím strašně rychle, Jonášek pořád očuchává ty čuránky od jiných pejsků,
olíže je a pak je tak kloktá v hubě, že se mi nadavuje. A potom ke mně rychle utíká. A chce mi
olízat obličej,což mu venku nedovoluji, fuj po těch čuránkách!
To, že tudy chodí pejskaři, lidé s chodítkama, maminky s kočárkama, běhají studenti
nebo projíždí kolaři, jsem už zvyklá. Byl tam hluk jako na frekventované křižovatce.

Celým lesem se ozývalo štěkání psů, ale nebylo to slabé haf, haf, ale silné a hluboké baf, baf,
bála jsem se, že Jonášek uteče, ale kdepak, je to náš zbabošek, a držel se u mé nohy
a pořád se otáčel, jestli ho psi nepronásledují.
Nevím, co tam dělalali. Řevu bylo jako na honu, ale střílení žádné.
Zamířili jsme k lesnímu hřbitovu a najednou jsem slyšela nějaký divný zvuk, připadalo mi to,že
kdo v lese bagruje.
Vypadalo to jako obrněný vůz z velkou obloukovou pilou a větve a kmeny padaly asi na místo
k tomu určené.
Dívala jsem se na to napřed zvědavě a pak taktoNerozhodný. Už neexistují normální dřevorubci, je mi z té
mechanizace smutnoPlačící.
( Panečku, zapomněla jsem,že vařím velké brambory a stačila by ještě chvilička a už by byly
pečené a hrnec spálený ! Budu je na večeři dělat plněné. )

Před hodinou jsem otevřela emaily a našla jsem, že mi posílají od výrobce oken a dveří rozpočet
na okna a dveře fary.
Málem mě švihlo - celková cena po 42% slevě a práci zadarmo je půl milionu!!!!!!!PřekvapenýZamračený
Srdce mi buší ještě nyní a jsem v šoku, v mozku mi chaoticky lítají neuchopitelné myšlenky.
Nejsem ještě schopná se na věc soustředit. Jen vím, že to musím zredukovat!!!!
Cítím se jako přikovaná k zemi a k sedačce, neschopná jakékoli činnosti.
( Tomu odpovídají i ty brambory. když jsem běžela k bramborám, položila jsem někde mobil
s rozepsanou zprávou. A mobil nikde. Já jsem tedy hňup!!! Jde to se mnou s kopce.
A to jsou teprve tři hodiny odpoledne!!!!! )
Tak to už je vrchol - omylem jsem si smazala čtvrt článku a teď jsem ho musela znovu dopsat.

Raději už budu končit, dnešní den je pro mě jako černá můra!

Mějte se lépe než já. Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....