Kolo štěstí




V pátek jsem se vypravila do města koupit manželovi dárek.
Přijela jsem od nás MHD a zkratkou přes krásný park jsem mířila do obchodu.







Obsluhoval mě příjemný mladík, vše mi dopodrobna vysvětlil s úsměvem. Zaplatila jsem, domluvili jsme se, že věc přivezou na faru.
Byla jsem šťastná jak blecha, jednak, že tu věc vůbec ještě měli a jednak, že jsem ušetřila spoustu peněz.
Večer jsem se manžela zeptala, který všední den by mohl vyšetřit čas a jet na faru.
Hned se zeptal, o co jde. A pak bylo po radosti, brblal a brblal!

Nakonec jsme na faru jeli v pondělí.
Než přijeli se zbožím, vyfotila jsem něco ze zahrady a sadu.





jabloň

meruňka



Přijeli na minutu přesně.


A co to je ?Mrkající


Takto je rozježděný dvůr od dodávek řemeslníků.
A hodně zapracoval i krteček.
Pohled k bráně na dvůr.

Jonášek na louce.
Vůbec nám neutíkal, protože byl hrozně zvědavý, co se děje.


Jonášek cestuje v autě pod mýma nohama.
Vidíte ty chlupy všude ?
Manžel se na něj "zlobí" a říká mu, že ho nechá vyluxovat auto.


Moc a moc vám všem děkuji za vaše komentáře.

Mějte se všichni královsky
Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....