Koupelna


Rekonstrukce na faře úspěšně pokračuje.
Okna jsem si dala u firmy znovu ocenit v jiném dřevu a vyřadila jsem okna ve sklepech.

Moje představa však byla úplně jiná - tedy míním nejen co do ceny, ale i vzhledu.
Chci zachovat špaletová okna !
V sobotu přijede truhlář z vedlejší vesnice, který mi byl doporučen.
Doufám, že umí vyrobit špaletové okno.
To je už třetí řemeslník ze stejné vesnice.Ten, co mi ho doporučil říkal, že u nich ve vesnici
jsou šikovní a slušní lidé kromě jednoho člověka.
Také jsem zajistila zabezpečení na faře, už ho tam montují.
Minulý týden a víkend a v pondělí tohoto týdne jsem zařídila spoustu věcí a také jsme
s manželem výhodně nakoupili ( to uvedu v dalším článku ).

A teď vám ukážu naši novou koupelnu na faře. Dveře a okno budou nové a teprve
pak bude stěna u okna zapravena.







Nakupovali jsme všechno v SIKU. kde jsme koupili vždycky tři kusy nebo druhy zboží a ten lacinější je zadarmo.
Ještě kromě věcí do koupelny jsme zde také koupili na dlažbu do kuchyně. Máme vybranou i dlažbu do chodby.
Ani byste nevěřili, že vana je ta nejlevnější z van.


Přeji vám slunečný víkend
Dáša






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....