La la la....


Víte, jak jsem vám psala o ceně oken a dveří na faru od první firmy, na kterou jsme se
obrátili ( 560 tisíc ) ?
Taková suma pro nás byla katastrofální. Hledala jsem dál a hlavně se i ptala domorodců.

Byl nám doporučen truhlář od řemeslníků, kteří u nás pracují a jsme s nimi spokojeni.
Doporučili mi truhláře ze stejné vesnice jako byli oni. Předali mu moje telefonní číslo.
A pán mi druhý den hned zavolal a tuto sobotu, co je za námi, se s námi sešel na faře.

Změřil vše potřebné a řekl, že mi pošle cenovou nabídku v úterý.
A dodržel slovo a asi před hodinou mi poslal mail.

S obavami jsem otevřela zprávu a už u první položky jsem vytřeštila oči,
měla jsem dojem, že cena je stejná jako u první nevýhodné nabídky.

A pak jsem začala počítat a nemohla jsem se dopočítat, protože jsem byla hrozně nervozní.

Šla jsem umývat nádobí, abych se uklidnila.

Pak jsem si vzala kalkulačku a - cena se mi zdála divná, hrozně nízká.
Tak znovu !

Ale bylo to i po dalších dvou pokusech úplně stejné!

Představte si, že okna budou o více než dvě třetiny levnější a hlavně budou
špaletová ! La la la...

Jen u dvoukřídlových dveří byl rozdíl 12O tisíc korun !

Okamžitě jsem volala manželovi a ten z toho měl opravdovou radost !

Hned jsem pánovi odepsala, že jeho nabídku přijímáme.

Jsem tak šťastná, že se nemohu na nic soustředit, dělám chyby v psaní a buší mi srdce.

A ještě mi navíc opraví dveře, které byly zničeny bývalými nájemníky.

Pán má v dílně dva mladé pomocníky a začnou hned pracovat.
První cíl: co nejdříve okno a dveře do koupelny a dveře do samostatného záchoda.

Jupí, jupí....

Mějte se všichni radostně a spokojeně

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....