Necita



Jonášek dostal od Ježíška gumové prasátko, které při zmáčknutí chrochtalo.
Když poprvé jsem spustila chrochtání, Jonášek se polekal.
Položila jsem prasátko na podlahu a pozorovali jsme, co bude dál.
Jony prasátko nejprve z dáli pozoroval, následně okolo něho chodil a nakonec
ho začal očuchávat. Najednou prasátko chňapl a utíkal s ním do ložnice.
Prasátko držel jemně jen pyskama, jak to dělají fenky a kočičky se svými dětmi.
Jemné zacházení s prasátkem trvalo asi 14 dní.

A začala likvidace chudinky prasátka. Přiznávám, že mě naštval.
Ani moje domlouvání nerespektoval. Bylo mu to šumafuk.






Pečlivý táta.


Necita, ukousl mu zadní nožičky a uši, darebák !

A začala postupně devastace prasátka!




Predátor velice rychle rozkousal malé prasátko, vytahal z něho chrochtací trubičku a veškeré vnitřnosti!
Je to dacan a už mu žádné zvířátko nekoupím!

Děkuji vám za krásné komentáře a přeji vám spokojený skoro jarní víkend

Dáša



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....