Zahrada v únoru


Pořád se rozhlížím po zahradě, jestli něco nekvete, ale kde nic tu nic.
Je však zajímavé, že už mi vyrazily listy některých kosatců.
Je to divné, že ?
Nedávno se vedly na blozích diskuse ohledně lišejníku na keřích a stromech.
Běžela jsem na zahradu, a co nevidím! větve angreštů jsou celé obalené lišejníkem
ze všech stran! Nevím, jak bych se na něj podle lišejníku mohla spolehnout, že mi
určí přesně sever. Už to nefunguje jako dřív jak jsme se učili.
Asi za to může ta teplá zima.
Už se ušklíbám hnusem, že bude hodně slimáků, fuj !


No, nevím, nevím, jestli bude rodit tento exemplář! Ale pupeny má.


Nevíte někdo, co to je za kytku? Já si vždycky nakoupím sazenice a názvy zapomenu
a některé dokonce s manželem omylem zlikvidujeme.

Poslední nejmenší kadeřávek, věřím mu, že ještě doroste, jak se oteplí ?!



Část hortenzie.

Fotila jsem z okna za značného soumrku.
U domu na zahradě máme jeden páreček, ale na faře dva.
Když jsem je vyrušila, odlétly z pod keřů a usadili se na třešních.

Tato hromada asi odpad z oklepaných kachliček není u nás na zahradě.
Nějaký " dobrák" to sem v pátek vysypal na louku!
Kdybych věděla, kdo to byl, tak bych si dala tu práci, že bych vše nabrala do kolečka a
přeházela mu to podél plotu na jeho zahrady!
Všivák jeden! Je to magor, IQ tykve!

Přeji vám všem krásný a šťastný den

Dáša

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....