Trable s NB


Je mi to moc líto, ale mám velké problémy s manželovým i mým cestovním NB.

Brácha = ajťák ( ovšem v Brně, trochu z ruky ), mně už hledá nový NB, ale vystrašil mě, že je W8 a
že je to ´plně jiné než W7. Ale že si zvyknu. Mám z toho velikánské obavy ( spíše hrůzu )
vzhledem k mému vztahu k počítačovým programům, tedy kvůli mé neschopnosti něco
v tomto oboru pochopit a ajťáka tu ná nemám.

Moc vás všechny zdravím a myslím na vás, bude mi smutno, zapnout NB, když vylezu z postele,
je můj rituál. Hlavně na mě nezapomeňte vy.

Mějte se parádně, užijte si určitě pěkný víkend a až budu moci, tak se ozvu a ráda.

Dáša

P.S. Aji, četla jsem Tvůj článek, ale nešel mi odeslat komentář.
Tomu říkáš plevel, vždyť je to roztomilý plevílek!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Čtecí tabule na očním

Můj nejmilovanější.....